پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته) تنظیم شده در 31 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | تربیت بدنی |
توضیحات کامل
پاورپوینت سازماندهی تجربیات یادگیری (درس یادگیری حرکتی پیشرفته) تنظیم شده در 31 اسلاید، همراه با ذکر منابع، فرمت pptx
فهرست مطالب
تمرین چند مهارت
تمرین مسدود
تمرین تصادفی
جلسه تمرینی
تاثیر این دونوع تمرین بر یادگیری
تمرین مسدود در برابر تمرین تصادفی
اثر تداخل ضمنی
اثر نوع تغییر در مهارت های آموخته شده
اثر تداخل ضمنی بر یادگیری مهارت
فرضیه بسط :یادگیری متمایزتر و معناداتر
فرضیه فراموشی :فاصله دهی حرکات
فرضیه بازسازی مجدد طرح عمل
ماهیت طرح عمل
ارزیابی فرضیه ها
کاربرد های عملی تمرین تصادفی ومسدود
ویژگی های متفاوت یک مهارت در بافت هدف و تمرین مسدود
نحوه استفاده از تمرین تصادفی و مسدود در طول آموزش
عقیده برنشتاین درباره فرآیند یادگیری
تمرین متغیر : اشکال مختلف یک مهارت
روش تشخیص
مدل ادراکی حرکتی
تمرین ثابت و تمرین متغیر
توسعه طرحواره (برنامه های حرکتی و پارامترها )
طرحواره مربوط به پارامتر نیرو با مسافت پرتاب
نقش تمرین متغیر در توسعه طرحواره
تمرین تصادفی یا مسدود در مقابل تمرین ثابت یا متغیر
بخشی از متن
اگر تغییر در مهارتهایی که فرد تمرین می کند، به برنامه تعمیم یافته متفاوتی نیازمند باشد ،برنامه های تمرینی متغیر با سطوح مختلفی از تداخل ضمنی را خلق می کند که آن هم به آثار یادداری و انتقال بهتری می انجامد، یعنی هرچه تداخل ضمنی بیشتر باشد به یادداری و انتقال بهتری می انجامد.
اگر تمرین در مهارتهایی که فرد تمرین می کند شامل تغییرات آماره ای ازیک برنامه تعمیم یافته باشد،اثر تداخل ضمنی قابل مقایسه با اثر آن در شرایط تمرینی فقط تصادفی در مقابل مسدود نیست.
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود