ترجمه مقاله عوامل سیاسی و اقتصادی در ارتباط با راه اندازی یک کسب و کار

ترجمه مقاله عوامل سیاسی اقتصادی در ارتباط با راه‌اندازی یک کسب و کار در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله انگلیسی در 21 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات 24
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله عوامل سیاسی اقتصادی در ارتباط با راه‌اندازی یک کسب و کار در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله انگلیسی در 21 صفحه پی دی اف

 

 

فهرست مطالب

جنبه‌های نظری خصوصیات محیط اقتصاد سیاسی

وابستگی منابع

بوم‌شناختی جمعیتی

رابطه بین ابعاد محیطی و توان بالقوه راه اندازی کسب و کار

تفاوت های منطقه‌ای در علاقه به راه اندازی کسب و کار

مقایسه مناطق برحسب منابع

میسر بودن تأمین مالی

مقررات حمایتی دولت

فرصت‌های بازار

زیرساخت‌های حمایتی

زیرساخت‌های حمایتی

ارتباطات شخصی

مقایسه مناطق برحسب محیط های رقابتی

مقایسه افراد در داخل و بین مناطق

روش شناسی

نمونه

سنجش

آمار

نتایج

رگرسیون برای کل نمونه

شاخص‌های مناسب

مقایسه میانگین‌ها در بین مناطق

رگرسیون‌ها در بین زیر نمونه‌ها

تفاوت‌ ضرایب

مباحثه

اشاراتی برای تحقیق و تمرین

 

عنوان انگلیسی :  PoliticoEconomic Factors Associated with Interest in Starting a Business

عنوان فارسی :  عوامل سیاسی- اقتصادی در ارتباط با راه‌اندازی یک کسب و کار

تعداد صفحات فارسی : 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

تعداد صفحات انگلیسی : 21 صفحه پی دی اف

 

چکیده:در این مقاله ساختارهای مواهب محیطی و ظرفیت پذیری درک شده‌ای را مطالعه می‌کنیم که با پتانسیل مربوط به آغاز یک کسب و کار مرتبطند. مطالعه ما از 13 کشور انگلوساکسون ، آسیای شرقی و جنوب آسیا الگو گرفته است. هفت بعد سیاسی اقتصادی این ظرفیت ‌پذیری و مواهب تشخیص داده شده را نشان می‌دهند: امکان تأمین مالی، مقررات حمایتی دولت، فرصت‌های بازار، دستیابی به خدمات حمایتی، عرضه کارگر ماهر و مقررات حمایتی دولت. فرصت‌های تشخیص داده شده، عرضه کارگر ماهر و مقررات حمایتی دولت (به شکل منفی لحاظ می‌شود) به طور بسیار پررنگی به امکان سنجی راه‌اندازی و اشتیاق‌داشتن به آن در کل نمونه مربوط می‌باشد. در زیرنمونه‌های منطقه‌ای مورد مطالعه، تنها ابعادی که هم با امکان‌سنجی و هم با اشتیاق داشتن در ارتباط بودند عبارت بودند از فرصت‌های بازار در کشورهای انگلوساکسون و عرضه کارگر ماهر در جنوب آسیا.

 

 

abstract

In this article, we study the constructs of perceived environmental munificence and carry- ing capacity as they relate to potential for starting a business in samples taken from thir- teen Anglo-Saxon, East Asian, and South Asian countries. Seven politico-economic dimensions represent perceived munificence and carrying capacity: financing available, supportive government regulation, market opportunities, access to support services, supply of skilled labor, connections needed, and competitive conditions. Perceived market oppor- tunities, supply of skilled labor, and supportive government regulation (negatively) relate most consistently to start-up feasibility and desirability in the full sample. In regional sub- samples, the only dimensions to associate with both feasibility and desirability are market opportunities in Anglo-Saxon countries and supply of skilled labor in South Asia.

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود